:: Általános Értékesítési, Szállítási és Fizetési Feltételek ::

IROMAX Irodaszer Kft.
2012. november 16.-tól

1. Általános üzleti feltételek

Kifejezetten eltérő írásos megállapodás hiányában a szállítások és teljesítések kizárólag az alábbi feltételekkel történnek, melyek legkésőbb a szállítás vagy a teljesítés vevő általi elfogadásával a szerződés részévé válnak. Amennyiben az alábbi feltételek eltérően nem rendelkeznek, úgy a jogszabályi rendelkezésekkel helyettesítendők, amelyek legközelebb állnak az elérni szándékozott gazdasági célhoz. A szállítás napján érvényes árlista az irányadó. A szerződéses ár a rendelés visszaigazolásban szereplő illetve a vásárlás előtt visszaigazolt ár. Az IROMAX Irodaszer Kft. mindent elkövet annak érdekében, hogy az esetleges árváltozásokat, a hatályba lépésüket megelőzően legalább két héttel, vevőivel közölje. Minden ár Általános Forgalmi Adó nélkül értendő.

2. Megrendelés

A megrendelésből általában csak az általunk történt írásbeli rendelésigazolás kiadásával keletkezik számunkra teljesítési kötelezettség, a rendelésigazolás kiadása azonban a szállításnak nem szükséges előfeltétele. A szállítás tényével a szerződés mindenképpen létrejön.
Az IROMAX Irodaszer Kft. az aktuális katalógus választékán kívüli cikk(-ek) megrendelésének lemondását, csak olyan határidőig fogadja el, amíg beszállító partnere tőle jogkövetkezmények nélkül elfogadja a szóban forgó megrendelés lemondását. A beszállító által érvényesített lemondási díjat - a lemondott szállítmány értékének 10% értéket az IROMAX Irodaszer Kft. jogosult áthárítani. Amennyiben a beszállító az IROMAX Irodaszer Kft. lemondását nem fogadja el, úgy alap esetben a megrendelő köteles az árut átvenni és a vételárat megfizetni.

3. Fuvarköltség viselése

A kiszállítás ingyenes, ha a megrendelt termék nettó összege eléri Budapest területén a 15 ezer Ft-os, országosan pedig a 30 ezer Ft-os értékhatárt. Ha a rendelés értéke nem éri el ezt az összeget, nettó 1.500,-Ft fuvarköltséget számolunk fel. Ettől eltérő paritással egyedi megállapodást alkalmazunk partnereinknél.

4. Szavatosság

Szavatossági jelzés termékenként a csomagoláson van feltüntetve. Az árut (árukat) minden esetben a szabványok, valamint a hazai forgalmazási elírásoknak megfelelő minőségben szállítjuk. Terméktájékoztatóink csupán általános útmutatásokat tartalmaznak. Garanciát, termékeink megfelelő szintű minőségének állandóságáért tudunk vállalni. A szállított áruk mennyiségi hiányait haladék nélkül az áru átvételekor jelezni kell. Későbbi mennyiségi hiánybejelentéseket nem tudunk figyelembe venni. Az IROMAX Irodaszer Kft. által forgalmazott termékekre a Polgári törvénykönyv szavatossági valamint a 151/2003.(IX. 22.) Kormányrendelet jótállási szabályai, ezen túlmenően pedig a gyártók által vállalt jótállási feltételek vonatkoznak. A szavatossági, jótállási igény érvényesítésének helye az IROMAX Irodaszer Kft. telephelye vagy a jótállási jegyen feltüntetett szakszerviz.

Mindennemű reklamáció bejelentését az alábbi elérhetőségeinken tehetik meg:

Ügyfélszolgálat:
1039 Budapest, Édes utca 10.
Tel: 06-1-240-9677
Fax: 06-1-240-9677
e-mail: iromax@iromax.hu

5. Csomagolás

Termékeinket csak változatlan, eredeti csomagolásban forgalmazzuk.

6. Követelések átruházása

A szóban lévő szállításokból származó valamennyi követelésünk teljes kielégítéséig tulajdonjogunkat fenntartjuk. Minden egyéb rendelkezés az általunk szállított áruk tekintetében a vételár teljes kiegyenlítéséig - különösképpen az elzálogosítás, a biztosítékba adás, csere útján történ átruházás - nem megengedett. A leszállított áru harmadik személy javára történ lefoglalását a vevő - tulajdonjogunk fenntartására való tekintettel, tartozik azonnal közölni velünk.

7. Fizetési feltételek

Számláinkat a már korábban megállapodott fizetési feltételekkel kell teljesíteni a számlán feltüntetett határidőig. Számláinkat általában készpénz vagy banki átutalási feltétellel bocsátjuk ki.

A fizetés napjának az a nap tekintendő, amelyen a vételár az IROMAX Irodaszer Kft. folyószámláján megjelenik. Számláinkat a bennük megadott fizetési határidőn belül az esedékesség sorrendjében kell kiegyenlíteni. Esedékességkor ki nem fizetett számláink után a mindenkori jegybanki kamatláb kétszeresét késedelmi kamatként vevőinkre terheljük, vagy a fizetési késedelem valamennyi nyitott követelést esedékessé tesz és feljogosítja az eladót a póthatáridő kitűzése nélküli elállásra. A késedelmi kamatról, annak pontos keletkezéséről minden hónapban írásos tájékoztatót küldünk a Megrendelő részére. Ezen közlemény alapján a Megrendelő köteles a késedelmi kamatot megfizetni. Elállás nélkül is jogosultak vagyunk késedelem esetén a leszállított áru visszaszállítására és azt ideiglenesen a vevő költségére és veszélyére megőrizzük.

Engedmény és bónusz csak akkor engedélyezhető, ha a vevőnek nincsenek lejárt esedékességű számlái. A számlával kapcsolatos kifogás a számla átvételét követő 5 napon belül tehető, melynek elbírálását követően az IROMAX Irodaszer Kft. a szükséges intézkedést megteszi.

A fizetési feltételek megszegése esetén az IROMAX Irodaszer Kft. jogosult a halasztott fizetési feltételek azonnali készpénzes fizetésre való változtatására, minden nyitott követelés azonnali esedékessé tételére illetve a szerződéstől való elállásra.

8. Elektronikus kereskedelem

Az IROMAX Irodaszer Kft. elektronikus kereskedelmi szolgáltatásai a WEB rendszerén keresztül nem csak egyedi jelszóval (továbbiakban: Jelszó ) vehetők igénybe. A Jelszó megadásával a Megrendelő közvetlen információt szerezhet az IROMAX Irodaszer Kft.-től rendelhető termékekről. A Jelszó azonosítja a Megrendelőt, használata hitelesen bizonyítja, hogy a megrendelést a Megrendelő megtette. A WEB rendszeren keresztül elküldött megrendelést rögzíti az IROMAX Irodaszer Kft. számítógépes rendszere. A Megrendelő teljes felelősséget vállal a Jelszó kezeléséért, azt harmadik fél részére nem ismerteti. Az IROMAX Irodaszer Kft. nem felel az olyan károkért, amelyek a Jelszó illetéktelen használatával keletkeztek akár a Megrendelőnél, akár harmadik személlyel szemben. A Megrendelő köteles helytállni a Jelszavához hozzáférő személy tevékenységéből eredő károkért.

9. Adatkezelés

Az IROMAX Irodaszer Kft. a Megrendelő azonosításához szükséges adatokat a jogszabályi előírások betartása mellett, kizárólag a jelen Általános Szerződési Feltételek keretei között kereskedelmi kapcsolat céljából kezeli. A Megrendelő adatszolgáltatása a szerződéskötés érdekében a szerződési szabadság elve alapján önkéntes.

A Megrendelő kifejezetten igényt tart arra, hogy az IROMAX Irodaszer Kft., részére elektronikus úton illetve egyéb írott formában híranyagot küldjön, de a Megrendelő bármikor jogosult ezen egyértelmű hozzájárulással ellentétes, a híranyag megküldésének részbeni vagy teljes megtiltása iránti nyilatkozatot tenni az IROMAX Irodaszer Kft. címére megküldve.

10. Egyéb rendelkezések

Az IROMAX Irodaszer Kft. ezen Általános Szerződési Feltételeket Megrendelői számára mind írott, mind elektronikus formában (www.iromax.hu címen) folyamatosan elérhetővé teszi. A Megrendelő bármely termék - akár hagyományos, akár WEB rendszeren történt - megrendelésével magára nézve kötelezőnek elfogadja az IROMAX Irodaszer Kft. Általános Szerződési Feltételeit és a benne foglaltakat.

Amennyiben az Általános Szerződési Feltételek valamely pontja érvénytelennek minősülne, az nem teszi érvénytelenné a többi meghatározást. Az Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Magyar Köztársaság vonatkozó hatályos jogszabályai az irányadóak.

A szerződés teljesítésének és a bírói illetékességnek a helye Fővárosi Bíróság.

Kelt: Budapest 2012. november 16.

Iromax Irodaszer Kft.


Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól és növelik a felhasználói élményt, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével beleegyezel a cookie-k használatába.